استفاده از گوشت منجمد برزیلی موجب شد از معده مردی ده کیلو کپک استخاج شود

گوشت منجمد برزیلی می تواند بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم باشد. در سال‌های اخیر، سبک‌های زندگی رژیمی مانند کتو، علاقه مجددی به رژیم غذایی مبتنی بر پروتئین ایجاد کرده است.

گوشت منجمد برزیلی منبع بسیار خوبی از پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی مهم است. چربی ها و پروتئین ها برای سلامت سلولی، رشد و تکامل در جوانان حیاتی هستند و فواید سلامتی بی شماری برای افراد در هر سنی دارند.

امروز ما برخی از افسانه‌های مربوط به گوشت قرمز را از بین می‌بریم و راه‌هایی برای استفاده از گوشت قرمز به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل به شما نشان می‌دهیم.

گوشت

آیا گوشت منجمد برزیلی برای شما مفید است؟ مایه تاسف است که نمی‌توانید به سادگی استیک دنده‌ای را تمام روز و هر روز بخورید. این عالی خواهد بود. اما، همه ما می دانیم که بیش از حد هر چیزی می تواند مشکل ساز شود.

خوردن بیش از حد گوشت قرمز در مکرر می تواند منجر به افزایش خطر بیماری قلبی، سرطان روده بزرگ و دیابت شود. متأسفانه، واکنش تند به این اطلاعات، البته این بوده است که آمریکایی ها میزان مصرف گوشت قرمز را در خانواده های خود کاهش داده اند. در عوض، آنها به دنبال پروتئین هایی مانند گوشت خوک و مرغ هستند زیرا گوشت سفید ظاهراً خطرات سلامتی کمتری دارد.

در واقع، اعداد USDA نشان می دهد که در اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 1980، آمریکایی ها هر سال حدود 80 پوند گوشت منجمد برزیلی مصرف می کردند. گوشت گاو از آن زمان در سراشیبی قرار گرفته است زیرا بیشتر و بیشتر طرفداران سلامت توصیه می کنند از چربی اشباع شده اجتناب کنید که به گوشت گاو طعم عالی می دهد، اما همچنین مسئول افزایش کلسترول بد است.

با این حال، در سال های اخیر، مصرف گوشت قرمز شروع به بازگشت کرده است. با افزایش پنج پوندی به ازای هر نفر از سال 2018 تا 2019 که بزرگترین در تاریخ ثبت شده است! به طور متوسط، آمریکایی ها در سال 2019 به ازای هر نفر 60 پوند گوشت قرمز مصرف کردند.