استفاده از کمربند چرم نوین موجب ترشح هورمون آدرنالین در بدن می شود

کمربند چرم نوین تعادل فوق العاده ای در ساختار محکم ایجاد می کند و در عین حال اهمیت یک کمربند لباس درجه یک و زیبا را فراموش نمی کند. مواد با کیفیت هستند و با دقت در کنار هم قرار می گیرند. توجه به جزئیات ظاهر رسمی را افزایش می دهد و استفاده از کمربند را لذت بخش می کند.

این یک کمربند چرم نوین ارزان نیست، اما به احتمال زیاد این سطح از توجه به جزئیات را با قیمت بسیار ارزان‌تر مشاهده نمی‌کنید. من این کمربند را برای هر کسی که امیدوار است ظاهر لباس خود را با یک کمربند ساخته شده از چرم های درجه یک بهبود بخشد، به شدت توصیه می کنم.

ما عاشق کمربندهای اینجا در BestLeather هستیم و اخیراً این فرصت را داشته ایم که برخی از موارد فوق العاده را بررسی کنیم. بسیاری از مردم به کمربندهای متوسط رضایت می دهند.

کمربند

علیرغم قیمت نسبتاً مناسبی که برای ارتقا به کمربندهایی که مادام العمر از آن لذت خواهید برد. کمربند چرمی Drago1 Brullen’s Full Grain نرم، محکم، شیک و ورودی عالی به این دسته است.

برولن در سال 2014 تاسیس شد. بنیانگذار الکس هاررا از محصولات با کیفیت پایین که در بین مارک های طراح یافت می شود نا امید بود. با الهام از این جهت، قطعاً تلاش هایی برای مد محصولات آنها انجام شده است. موارد Brullen حتی در مجله GQ نیز به نمایش درآمده است!

برولن بر تولید محصولات باکیفیت، “مثل گذشته” با قیمت های عالی متمرکز شده است. “Brullen” به معنای جیغ یا غرش است. لوگوی Lions Head آن‌ها نشان‌دهنده ارزش‌های شرکت است (و انجام آن واقعاً جالب به نظر می‌رسد).

کمربند چرم نوین با 10 اونس چرم دانه کامل ساخته شده است که به نظر می رسد دباغی گیاهی باشد. در مقایسه با کمربندهای مشابه به طرز چشمگیری نرم است. لبه ها دور تا دور دوخته شده اند که نه تنها ظاهر را بهتر می کند، بلکه از کشش نیز جلوگیری می کند.

سگک برنجی جامد است و با چند خط دوخت در جای خود ثابت می شود. این به اندازه برخی از سخت افزارهای فلزی قوی نیست، اما همچنان بسیار قوی است و با استفاده معمولی نباید از بین برود. خود سگک بسیار محکم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.