پیدا شدن کلاف مبل الی که یک جسم باستانی ارزشمندی در آن پنهان شده بود

اگر می خواهید کیفیت یک مبل را قضاوت کنید، از ظاهر آن فراتر بروید. کیفیت بیشتر از ظاهر است، و به همین دلیل است که دو مبل با ظاهر یکسان می توانند از نظر قیمت بسیار متفاوت باشند. آنچه در داخل آن نهفته است تعیین می کند که مبل شما چقدر کیفیت دارد.

قسمت‌های مختلف مبل به خصوص کلاف مبل ال نه تنها سطح راحتی مبل شما را تعیین می‌کند، بلکه توانایی آن را برای حفظ شکل و ثبات خود در سال‌های آینده نیز تعیین می‌کند.

مدت زمانی که یک مبل دوام می آورد و شکل خود را حفظ می کند تا حد زیادی به فریم آن بستگی دارد و یک مبل باکیفیت همیشه یک مبل محکم و مستحکم دارد. هنگام نگاه کردن به کلاف یک مبل این چیزی است که باید در نظر بگیرید:

کلاف مبل

بهترین کلاف مبل ال از چوب سخت خشک شده در کوره ساخته شده است. فرآيند خشك كردن در كوره تمام رطوبت چوب را از بين مي برد و آن را قادر مي سازد شكل و پايداري خود را در مدت زمان طولاني حفظ كند. کلاف های ساخته شده از چوب سبز ممکن است با خشک شدن چروکیده یا ترک بخورند. چوب نرم می تواند به راحتی خم شود و بشکند، در حالی که چوب گره خورده مستعد ترک است.

در یک کلاف با کیفیت، اتصالات مورد توجه ویژه قرار می گیرند. آنها چسب، رولپلاک و پیچ می شوند. گوشه ها با افزودن بلوک های تقویت کننده برای پشتیبانی و استحکام بیشتر تقویت می شوند.

به طور کلی، کلاف های تخته سه لا و تخته خرده چوب پایین تر هستند، به خصوص اگر با منگنه ها در کنار هم قرار گیرند. لایه های اضافی تخته سه لا می تواند به تقویت کلاف کمک کند، بنابراین همانطور که می بینید، ساخت و ساز به اندازه مواد اهمیت دارد. اگر باید مبل با کلاف تخته سه لا انتخاب کنید، مطمئن شوید که حداقل 11 تا 13 لایه تخته سه لا داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.