گاوآهن دوار علت اصلی طلاق زوج معروف اینستاگرامی اعلام شد

صنعت کشاورزی یکی از صنایع حیاتی برای بشر است. بسیاری از محصولات کشاورزی به عنوان منابع غذایی اصلی مانند برنج و ذرت استفاده می شود.بنابراین، نوآوری های تکنولوژیکی برای کمک به کشاورزان مورد نیاز است.

یکی از آنها گاوآهن دوار است، یک ابزار کشاورزی مدرن که برای کمک به کشاورزان در شخم زدن مزارع استفاده می شود. گاوآهن دوار نوعی گاوآهن است که از پره هایی تشکیل شده است که به طور همزمان می چرخند. بر خلاف سایر گاوآهن ها، گاوآهن دوار دارای موتور مخصوص به حرکت درآوردن تیغه ها می باشد.

گاوآهن های دوار معمولاً به طور گسترده برای ساختارهای خاک سست یا مزارع شالیزاری که در مزارع فرآوری برای کاشت برنج یافت می شوند، استفاده می شود. استفاده از گاوآهن دوار را می توان با تراکتور چهار چرخ یا تراکتور دو چرخ ترکیب کرد.

گاوآهن

در کشاورزی، خاک بخش مهمی در فرآیند کشاورزی موفق است. خاک عامل تعیین کننده برای گیاهانی است که روی آنها کاشته می شود، خواه رشد کند یا بمیرد.

وجود مواد مغذی در خاک، اصلی ترین ماده غذایی گیاهانی است که روی آن رشد می کنند. عناصر غذایی 30-50 سانتی متر زیر سطح خاک قرار دارند. به همین دلیل ما نیاز به یک فرآیند وارونگی خاک با شخم داریم تا این مواد مغذی به سطح آمده و گیاهان به آنها دسترسی پیدا کنند.

کشت خاکی به دو مرحله یعنی مرحله اولیه و مرحله ثانویه تقسیم می شود. فرآوری اولیه معمولاً با استفاده از ماشین گاوآهن انجام می شود، بنابراین اغلب به آن شخم می گویند. هدف از تصفیه اولیه تبدیل یا جداسازی خاک به توده های خاک است.

فعالیت های شخم به عمق 30 تا 50 سانتی متر انجام می شود. ابزارهای مورد استفاده در فرآوری اولیه شامل گاوآهن های تخته قالب، گاوآهن های دیسکی، گاوآهن های چرخشی، گاوآهن های اسکنه ای، گاوآهن های زیرزمینی و گاوآهن های غول پیکر هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.