لوله پلی اتیلن شبستر موجب افزایش مولکول های اکسیژن موجود در آب می شود

لوله پلی اتیلن شبستر معمولاً با همجوشی حرارتی به هم متصل می شود. لب به لب، سوکت، فیوژن دیواره جانبی و الکتروفیوژن اتصالی را ایجاد می کند که به اندازه خود لوله قوی است و عملاً بدون نشتی است. این روش اتصال منحصر به فرد باعث کاهش هزینه قابل توجهی در مقایسه با سایر مواد می شود.

عملکردلوله پلی اتیلن شبستر در استخراج، لایروبی و کاربردهای مشابه ثابت می‌کند که در هنگام انتقال انواع دوغاب ساینده، از بسیاری از مواد گران‌تر لوله‌کشی بیشتر می‌شود. HDPE مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی دارد و عملاً بی اثر است.

نیازی به نگهداری گران قیمت یا حفاظت کاتدی ندارد. مقاومت کلی بهتری در برابر اسیدها، بازها و نمک های خورنده نسبت به اکثر مواد لوله کشی ارائه می دهد. علاوه بر این، پلی اتیلن تحت تأثیر باکتری ها، قارچ ها و “تهاجمی ترین” خاک های طبیعی قرار نمی گیرد. در برابر بسیاری از مواد آلی مانند حلال ها و سوخت ها مقاومت خوبی دارد.

لوله پلی اتیلن

از آنجایی که پلی اتیلن نرمتر از فولاد، چدن، چدن داکتیل یا بتن است، لوله پلی اتیلن شبستر کوچکتر می تواند جریان حجمی معادلی را با فشار یکسان حمل کند. کشش کمتر و تمایل کمتری برای تلاطم در جریان بالا دارد. مقاومت شیمیایی عالی و سطح “نچسب” آن تقریباً پوسته پوسته شدن و سوراخ شدن را از بین می برد و ویژگی های هیدرولیکی عالی را در طول عمر لوله حفظ می کند.

لوله پلی اتیلن شبستر در طول های مستقیم یا به صورت کلاف تولید می شود. ساخته شده از موادی در حدود یک هشتم چگالی فولاد، سبک وزن است و برای نصب نیازی به استفاده از تجهیزات بالابر سنگین نیست.

نیاز به اتصالات را کاهش می دهد، در جابجایی خاک عالی است و در مناطق زلزله خیز عملکرد خوبی دارد. HDPE در برابر اثرات انجماد مقاومت می کند و اجازه خم شدن را بدون نیاز به تعداد زیاد اتصالات می دهد. از آنجایی که HDPE ماده شکننده ای نیست، می توان آن را با خم شدن روی زمین های ناهموار به راحتی در طول های پیوسته بدون جوش یا کوپلینگ اضافی نصب کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.