تولید کیف سامسونت رمزی ای که می تواند با قدرت ذهنی باز و بسته شود

باید گفت که از کوله پشتی دانشگاه گرفته تا کیف شانه ای مسافرتی، چمدان شخصی و کیف حمل روزانه راه طولانی را طی کرده است. یک کیف سامسونت رمزی و یک کیف پیام رسان ممکن است به عنوان اقلام یکسان دیده شوند اما عملکرد متفاوتی دارند و برای نیازهای مختلف مناسب هستند.

برای مدت طولانی، رایج ترین انواع حامل های شخصی کیف سامسونت رمزی بودند. قبل از آن، مردم کیف سامسونت رمزی شخصی ساخته شده از پوست بز یا چرم گوساله را حمل می کردند. بیشتر لباس ها هنوز جیب دوخته نشده بودند، بنابراین یک کیف کوچک حمل می شد.

سال‌ها بعد، طبقه بالا و نمایندگان مجلس به کیسه‌ ای به عنوان نمادی از موقعیت نیاز داشتند تا به دیگران به طور ماهرانه به دیگران بگویند که مهم هستند. کلمه وابسته فرانسوی است و به شخصی در داخل یک دولت یا یک سفیر اشاره دارد.

کیف

این سفیران و کارمندان اسناد حقوقی مهمی را در پرونده‌ های کوچکی که به پرونده‌های وابسته معروف شد، حمل می‌کردند. امروزه از کیف سامسونت رمزی فقط برای حمل چند مورد مانند کاغذهای شل و لپ تاپ استفاده می شود. معمولاً دو محفظه داخلی متمایز اما متقارن وجود دارد. آنها اغلب با استفاده از ترکیب چرم و فلز برای ایجاد یک کیف حمل حداقلی ساخته می شوند

کیسه پیام رسان در کجای این معادله قرار می گیرد؟ محبوبیت آن در دهه 1950 در شهرهایی مانند نیویورک و شیکاگو شروع شد. آن‌ها به‌عنوان کیف سامسونت رمزی برزنتی شروع شدند که توسط خطوط تلفن برای حمل ابزار در بالای خیابان‌های شهر استفاده می‌شد.

به طور کلی این نوع کیف های سامسونتی رمزی امروزه در بین مسافرانی دیده می‌شوند، به خصوص آنهایی که با دوچرخه یا پیاده به محل کار می‌روند. آن ها به دلیل بند تکی روی شانه شان با کوله پشتی ها و اکثر لوازم جانبی متفاوت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.