اعتیاد به مصرف الکل طبی 99 درصد علت عمر طولانی پپیر زنی هندی اعلام شد

ایده استفاده از الکل طبی 99 درصد برای ضدعفونی ابزارهای جراحی و دستکش های مورد استفاده در طی جراحی های متوالی جوندگان جدید نیست.

الکل ها برای استریل کردن وسایل پزشکی و جراحی پذیرفته نمی شوند، زیرا این ترکیبات اسپور کش نیستند و نمی توانند به مواد غنی از پروتئین نفوذ کند.

به این دلایل، الکل ها به عنوان ضدعفونی کننده یا ضدعفونی کننده سطح بالا طبقه بندی نمی شوند. از آنجایی که تمام ابزارهای جراحی باید قبل از عمل جراحی از طریق یک روش تایید شده استریل شوند، فرض بر این است که آنها عاری از هر گونه حیات میکروبی از جمله هاگ هستند.

الکل ها به سرعت باکتری کش هستند، به ویژه در حضور آب، 30 و محلول های آبی الکل ها بقایایی باقی نمی گذارند. علاوه بر اینکه الکل ها به سرعت باکتری کش هستند، در غلظت های بهینه محلول های 60 تا 90 درصد (v/v) در آب، سل، قارچ کش و ویروس کش هستند.

الکل

الکل به لاستیک، پلاستیک و ابزارهای دارای لنز آسیب می رساند. 30،34 شکست گندزدایی ابزار ممکن است رخ دهد و در صورت بروز عفونت باید به عنوان منبع بالقوه آلودگی در نظر گرفته شود. 30،34

در حال حاضر هیچ مطالعه منتشر شده توسط همتایان، کاربرد عملی استفاده از ایزوپروپیل الکل 70 درصد برای ضدعفونی ابزارهای جراحی و دستکش بین حیوانات را در جراحی های سریالی بررسی نمی کند.

هدف مطالعه حاضر بررسی استفاده عملی از ایزوپروپیل الکل 70 درصد برای ضدعفونی ابزار جراحی و دستکش باکتری های رویشی است که ممکن است طی یک سری 10 لاپاراتومی موش رخ دهد.

همه موش ها مطابق با توصیه های مندرج در راهنما در مراکز معتبر AAALAC (دانشگاه روچستر، روچستر، نیویورک) نگهداری شدند.

تمام مراحل آزمایشی توسط کمیته مراقبت و استفاده از حیوانات دانشگاه تایید شد. نر (16 سال؛ سن 9 هفته؛ متوسط وزن 36.3 گرم) و ماده (19 سال؛ سن 9 هفته؛ میانگین وزن 29.5 گرم) موش Crl:CD1 (ICR) متولد دانشگاه روچستر (روچستر، نیویورک) به والدینی که از رودخانه چارلز (کینگستون، نیویورک) سرچشمه می گیرند.