با اضافه کردن بادام پوست کنده به خوراک دام موجب چند قلو زایی در آنها شوید

باید گفت بادام پوست کنده را می توان از شاخه های درخت یا بوته ها برداشت کرد. آنها را می توان با دست یا ماشین مونتاژ کرد. به لطف پوسته محافظ، چیدن بادام آسان است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آنها ضربه بزنید یا آنها را از روی درخت تکان دهید و روی زمین بیندازید یا از یک ماشین تجاری استفاده کنید که در آن می توانید یک بوم یا ورقه را قرار دهید تا جمع آوری آنها آسان شود.

برای برداشت دستی بادام، درخت را تکان دهید تا از پوسته جدا شود، بادام های افتاده را جمع آوری کنید و از نردبان برای رسیدن به بادام هایی که هنوز روی درخت هستند استفاده کنید. دوباره شاخه ها را تکان دهید تا بادام ها شل شوند سپس آنها را بردارید.

کشاورزان تجاری اغلب ماشین‌هایی را فقط برای تکان دادن بادام در زمین می‌سازند، اما برای بالاترین محصول، تنها کاری که لازم است چوب بزرگی است که روی شاخه‌ها بکوبد.

بادام

بدیهی است که باید مراقب آجیل هایی بود که از بالا می افتند. این می‌تواند کمی خطرناک باشد، اما با استفاده از کلاه ایمنی یا عینک برای محافظت از چشم‌ها، رفع آن آسان است.

برداشت در 2 زمان مختلف از سال انجام می‌شود، بسته به اینکه می‌خواهید تازه باشند یا خیر. یا خشک از این رو، بادام درختی بادام در اواخر بهار، در حدود ماه مه تا ژوئن اگر بخواهید تازه (سبز) و اغلب در سپتامبر، اواخر تابستان اگر می خواهید رسیده باشد، برداشت می شود.

برای برداشت بادام، صبر کنید تا پوسته (قسمتی که میوه را احاطه کرده است) باز شود و خشک شود. مراقب باشید زیرا بادام تلخ (میوه درخت بادام وحشی) حاوی هیدروسیانیک اسید است که برای انسان سمی است و حتی در دوزهای خاص می تواند کشنده باشد.

داخل پوسته یک صدف درخت مانند است و داخل آن پوسته یک آجیل یا دانه واقعی است که خورده می شود. هنگامی که پوسته باز می شود، می توانید تفاله داخل آن را مشاهده کنید و این ترک است که نشان دهنده رسیده بودن بادام است و سپس می توان بادام را برداشت کرد.