تولید پیاز پفکی در یک فست فودی قدیمی موجب آتش سوزی شد

باید گفت پیاز پفکی به عنوان پیش غذا یا به همراه برگر بسیار خوشمزه هستند. آنها به سبک رستورانی ساخته شده اند، به این معنی که از بیرون ترد، از داخل لطیف و چاشنی کامل هستند. فیلم آموزشی را تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه بهترین حلقه های پیاز را درست کنید.

اگر عاشق دستور العمل های پیش غذای آسان مانند سیب زمینی پخته شده ترد یا کدو سبز سرخ شده هستید، این دستور العمل حلقه پیاز خانگی مطمئناً تبدیل به یک مورد علاقه جدید خواهد شد.

اینها برای خانواده من ضربه بزرگی است. پسر من معمولا پیاز نمی خورد، اما حلقه های پیاز را بدون هیچ اعتراضی می بلعد. راز این دو غوطه ور شدن است. این یک پوسته ترد زیبایی ایجاد می کند.

پس از پخته شدن، پیازهای داخل آن نرم و شیرین می شود. آن طعم قوی پیاز خام در پس زمینه محو می شود و با پوشش و چاشنی بیرونی ترد جایگزین می شود. در اینجا دلیل این است که شما این دستور را دوست خواهید داشت:

پیاز پفکی

ساده بله، درست کردن پیاز پفکی خانگی ساده تر از چیزی است که فکر می کنید. نتایج به سبک رستوران، این ها هر بار به طرز غیر قابل مقاومتی ترد می شوند.

بچه‌ها می‌توانند کمک کنند، در حالی که استفاده از چنگال یا انبر به فرآیند لایروبی کمک می‌کند، شما همچنین می‌توانید از بچه‌هایتان استفاده کنید و از آنها بخواهید پیاز پفکی را برای شما بپوشانند.

روغن را گرم کنید یک فر بزرگ هلندی را روی حرارت متوسط با حدود یک اینچ روغن گرم کنید مخلوط مایع را درست کنید در یک کاسه متوسط، شیر را با سرکه هم بزنید و بگذارید 5 دقیقه بماند. خامه ترش را هم بزنید.

مخلوط خشک را درست کنید در یک کاسه جداگانه آرد، نمک، فلفل سیاه و پودر سیر را با هم مخلوط کنید. پیازها را آبکشی کنید حلقه های پیاز را خلال کرده و جدا کنید و هر حلقه را در مخلوط خامه ترش فرو کنید و سپس آرد را آغشته کنید (استفاده از چنگال دستان شما را تمیز نگه می دارد).

این کار را با فرو بردن حلقه ها در مخلوط شیر و آرد برای بار دوم تکرار کنید. به یک بشقاب منتقل کنید و با پیاز پفکی باقی مانده این کار را تکرار کنید.