جعبه هدیه بزرگی که به رئیس جمهور تحویل داده شد حامل ویروسی بود

وقتی تنها چیزی که دارید یک جعبه قهوه ای معمولی برای ساختن یک جعبه هدیه بزرگ است، اگر دوست دارید همچنان می توانید با آن سرگرم شوید. اگر جعبه ها برای فصل تعطیلات هستند، می توانید از یک تاج گل رزماری در بالای آن استفاده کنید تا کمی رنگ و زندگی به جعبه های هدیه بدهید.

تاج گل به خوبی عمل می کند تا برچسب هدیه را روی جعبه هدیه بزرگ دور بزند. این به شما این امکان را می دهد که چیزها را از طرح مربع سنتی تغییر دهید تا در عوض چیزی خلاقانه تر ارائه دهید. می توانید با یک کراوات ساده رنگی برای تعطیلات همه چیز را کامل کنید تا بتوانید موضوع مورد نظر را حفظ کنید.

جعبه

گاهی اوقات، تنها چیزی که کسی به آن نیاز دارد یک درمان آبگرم آرامش بخش در آسایش خانه خود است. بنابراین، چرا این هدیه را در یک جعبه هدیه بزرگ زیبا به آنها ندهید؟ این دارای یک جعبه چوبی استاندارد است که در داخل یک فروشگاه صنایع دستی از جای خود خارج نمی شود.

با این حال، برخی از وسایل تزیینی ساده مانند پاپیون و برچسب می توانند یک جعبه هدیه بزرگ معمولی را به یک جعبه هدیه خانگی شیک تبدیل کنند. اقلامی که داخل آن اضافه می‌کنید می‌توانند به سبک کلی خود جعبه نیز کمک کنند، و به همه چیز اجازه می‌دهند با ظاهری روستایی و آرام که برای هدیه‌ای با مضمون اسپا مناسب است روبرو شوند.

یک جعبه هدیه بزرگ تمام چیزهایی را که برای ایجاد یک جعبه هدیه خیره کننده نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. این طراحی DIY نیز ظاهر روستایی خوبی در مورد آن دارد. حتی اگر بخواهید آن را به عنوان دکور بگذارید، حتی یک حس روستایی به آن دارد.

جعبه چوبی در نگه داشتن تمام شیرینی هایی که می خواهید به کسی که عاشق دسر است بدهید، خوب عمل می کند. در کنار آن، جعبه هدیه چوبی DIY به اندازه کافی محکم و قابل اعتماد است تا از هر شیرینی که می خواهید هدیه دهید پشتیبانی می کند.