دستمال مرطوب قوطی عجیبی که سبب کاهش آب بدن می شود

در مورد استفاده از دستمال مرطوب قوطی آداب مناسبی است که دهان خود را پاک کنید و از دستمال برای پاک کردن لب خود استفاده نکنید. همچنین باید قبل از نوشیدن یک جرعه از لیوان، لب های خود را پاک کنید. وجود ذرات یا بقایای مواد غذایی روی لبه لیوان شما ناخوشایند است.
اگر فینگر فود سرو می شود حتما از دستمال در دامان خود استفاده کنید تا قبل از رسیدن به لیوان، انگشتان خود را به آرامی پاک کنید. باز هم، ذرات غذا و باقی مانده غذا روی لیوان شما در مورد آداب غذاخوری قابل قبول نیستند.

قرار دادن دستمال کاغذی بدون گفتن کلمه ای بسیار خوب صحبت می کند. جایی که دستمال سفره خود را قرار می دهید به سرور یا میزبان سرنخ های سکوت در مورد نیت شما می دهد.

این می تواند صرفاً نیاز به استفاده از سرویس بهداشتی یا سیگنالی باشد که وعده غذایی خود را تمام کرده اید.

در صورت امکان در طول غذا آن را ترک نکنید. صبر کنید تا غذا تمام شود. با این حال، اگر به دلایلی مجبور به ترک صندلی خود هستید.

دستمال

حتماً به صورت شفاهی و مودبانه خود را عذرخواهی کنید. سپس دستمال خود را روی نشیمنگاه صندلی خود قرار دهید. این به سرور سیگنال می دهد که وعده غذایی خود را تمام نکرده اید و قصد دارید برای اتمام غذا به صندلی خود بازگردید.

ممکن است برخی افراد را ببینید که دستمال سفره خود را در صورت داشتن دستمال روی تکیه گاه صندلی به طور مرتب روی آن قرار می دهند.

این کاری نیست که باید انجام شود. برخی افراد نیز دستمال های خود را پشت صندلی خود قرار می دهند. باز هم این هم درست نیست.

دیگر مهمانان نیازی ندارند در غیاب شما به دستمال احتمالاً کثیف شما خیره شوند. یک بار دیگر روش صحیح این است که دستمال را روی صندلی صندلی خود قرار دهید تا زمانی که برگردید تا سرور متوجه شود که بشقاب یا کاسه شما را نمی گیرد.