دمنوش نعناع فلفلی مثلثی نیوشاموجب فرار قاتلی سریالی از زندان قزلحصار شد

در حالی که نوشیدن دمنوش نعناع فلفلی مثلثی نیوشا سرماخوردگی را از بین نمی برد، بوی منتول نعناع همراه با بخار دمنوش ممکن است به بهبود جریان هوای بینی در صورت انسداد بینی کمک کند.

آیا نوشیدن دمنوش نعناع فلفلی مثلثی نیوشا عوارض جانبی دارد؟ شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد دمنوش نعناع فلفلی ممکن است برای کسانی که مبتلا به GERD (بیماری رفلاکس معده به مری) هستند مناسب نباشد، زیرا ممکن است در واقع علائم را تشدید کند نه اینکه تسکین دهد.

اگر با سوزش سر دل دست و پنجه نرم می کنید، یا فتق هیاتوس یا سنگ کلیه دارید، ممکن است عاقلانه باشد که از دمنوش نعناع نیز اجتناب کنید، زیرا اگرچه هیچ واکنش نامطلوبی مشاهده نشده است، ممکن است در برخی علائم را بدتر کند.

دمنوش

برخی افراد به نعناع حساسیت دارند. خود برگها ممکن است باعث تحریک پوست یا چشم مانند خارش و کهیر شوند. اگر دمنوش نعناع مصرف شود، علائم واکنش معمولا در عرض چند دقیقه رخ می دهد و ممکن است شامل خارش زبان یا گلو، خس خس سینه یا سرفه باشد. در موارد نادر، این واکنش می تواند شدید باشد و یک اورژانس پزشکی است.

آیا می توانید بیش از حد دمنوش نعناع فلفلی مثلثی نیوشا بنوشید؟ نه واقعا. تنها عارضه جانبی که ممکن است تجربه کنید، نیاز به سفرهای مکرر به حمام از افزایش مصرف آب است.

اگر می‌خواهید دمنوش نعناع را با استفاده از برگ‌های تازه درست کنید، می‌توانید یک گیاه نعناع برای باغ خود بخرید و برگ‌های تازه آن را جدا کنید یا بسته‌هایی از برگ‌های تازه را از سوپرمارکت بخرید و به آب داغ اضافه کنید. از طرف دیگر، می‌توانید دمنوش یا دمنوش کیسه‌ای با برگ‌های شل بخرید که نعناع فلفلی خشک است.

برچسب‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که 100% نعناع فلفلی است، و در حالت ایده‌آل اگر کیسه‌های دمنوش می‌خرید، مطمئن شوید که کیسه‌ها فاقد پلاستیک هستند و در صورت امکان، زیست تخریب‌پذیر هستند.