روسری که آب را از خود عبور نمی دهد

امسال استفاده از روسری با قواره کوچک بسیار ترند شده و افراد زیادی از آن استفاده می کنند این روسری را می توانید در طرحهای متنوعی در بازار مشاهده نمایید. با آراد برندینگ همراه شوید تا مطالب خوبی را به سمع و نظر شما عزیزان برسانیم.

هر چقدر که پارچه روسری با کیفیت تر باشد ارزش و بهای آن نیز افزایش می یابد و قیمت روسری نخی نیز بستگی به کیفیت نخ به کار رفته دارد. برای تشخیص جنس و کیفیت روسری نخی می توانید به براق بودن آن دقت نمایید که البته پارچه های نخی کمی مات هستند و روسریهای براق معمولا از پارچه پلی استر می باشند.

خرید روسری کوتاه در دختران نوجوان و جوان شایع تر است و این افراد می توانند از این فرم روسری برای استفاده روزانه خود استفاده کنند. روسری که از جنس حریر باشد را می توانید با جوراب و دستکشهای شبیه با جنس روسری خود ست نمایید و استایل خود را شیک و جذاب کنید.

نوع حجاب در کشور سبب نیاز بسیار زیاد به این کالا شده و به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان انواع روسری را تولید و با قیمت روسری ابریشم بسیار مناسب راهی بازار نموده اند. جنس ابریشم بین تمام نمونه های دیگر از قیمت بیشتری برخوردار است اما تولید کننده همواره تلاش کرده تا روسری مجلسی را با قیمت ارزان و مناسب تر در بازار توزیع نماید.