زنی با دوخت لباس عروس در شیراز توانست درصد ازدواج را در بین جوانان افزایش دهد

اگر عروس در مورد انواع دوخت لباس عروس در شیراز صحبت می کند و می خواهد عروسی افسانه ای داشته باشد، احتمالاً رویای خط شاهزاده خانم را در سر می پروراند. این شبح شبیه به خط A است و روی قسمت بالاتنه تأکید می کند.

اغلب با جلیقه ای دلبر، همراه با دامن گشاد و کامل، که اغلب با استفاده از دامن های حلقه ای یا لایه های توری به دست می آید. این به سیلوئت ظاهر شکوهمند آن می‌دهد، اما می‌تواند منجر به عوارضی در روز جشن شود: عروس به سادگی آنطور که می‌خواهد بدون حرکت نیست. بنابراین او باید لباس را در تمام حرکات آزمایش کند.

هنگامی که عروس ها در حال برنامه ریزی یک عروسی بوهو یا قدیمی هستند، اغلب دوخت لباس عروس H-line را ترجیح می دهند. این سیلوئت برای خانم های ریزه اندام با اندام های باریک مناسب است.

لباس عروس

منحنی های ظریف اغلب توسط یک خط A بلعیده می شوند، در حالی که خط H بر مزایای یک نوع آندروژنی با سینه کوچک کاملاً تأکید دارد. انتخاب مواد معمولاً بر روی تافته کمی درخشان یا فقط پنبه است.

این پارچه ها صاف می افتند و روی بدن تأکید دارند، اما همچنان حرکت کافی را ارائه می دهند. به طور کلی، دوخت لباس عروس در خط H نسبتاً ساده هستند، زیرا پارچه‌های توری و تزیینات اغلب ظاهر را زیاد می‌کنند.

این سیلوئت برای خانم هایی که مناسب تیپ های اسپرت یا خاص هستند بسیار مناسب است. طراحان می توانند سادگی لباس را از طریق یک شکاف پا بلند بشکنند تا کمی ظرافت را به لباس مجلسی بیاورند.

پری دریایی به عنوان یکی از جذاب ترین دوخت لباس عروس شناخته شده است. برای عروس هایی که دوست دارند منحنی های خود را نشان دهند عالی است. خط فوق العاده یادآور خطوط یک پری دریایی است.

به شدت در سرتاسر تنه، کمر و باسن قرار می گیرد و به صورت «دم پری دریایی» زیر زانو بیرون می زند. سجاف اغلب با قطار به سمت عقب کشیده می شود تا درام بیشتر شود.