ساعت کاسیو مردانه سه موتوره که موجب بهم خوردن وصلت بین دو زوج شد

بسیاری بر این عقیده هستند که امروزه ساعت کاسیو مردانه سه موتوره بیشتر ارزش زیبایی شناختی دارند تا کاربردی. آنها استدلال می کنند که از آنجایی که تقریباً هر دستگاه مدرن دارای ساعت داخلی است، پوشیدن ساعت تقریباً به اندازه گذشته مهم نیست.

آنها این را به استفاده از شمع تشبیه می کنند. قبل از کشف الکتریسیته به عنوان منبع نور عمل می کرد، اما اکنون برای اهداف زیبایی شناختی آن از هدف نور دهی آن کاربردی تر است. برای چنین افرادی، پاسخ به سوال فوق یک نه قطعی خواهد بود.

پس چرا خیلی ها هنوز ساعت کاسیو مردانه سه موتوره را انتخاب می کنند. حتی برخی از آن هایی که به سوال بالا پاسخ منفی می دهند؟

دلیلی که آنها برای توضیح اینکه چرا شما نیازی به ساعت ندارید، دقیقاً همان دلیلی است که بسیاری هنوز یکی را انتخاب می کنند، و در بسیاری از موارد، چندین قطعه دارند: ارزش زیبایی شناختی آن … این یک لوازم جانبی است.

ساعت

هر چند ممکن است خنده دار به نظر برسد، هدف اصلی ساعت مچی در درجه اول تشخیص زمان نبود، در واقع یک جواهر بود که می توانست زمان را تشخیص دهد. قبل از قرن بیستم، این ساعت تقریباً منحصراً توسط زنان استفاده می شد در حالی که مردان از ساعت های جیبی استفاده می کردند.

تنها در قرن بیستم بود که هدف آن از زیورآلاتی بود که توسط زنان پوشیده می شد و می توانست زمان را مشخص کند، به ابزاری تبدیل شد که هم مردان و هم زنان برای تشخیص زمان استفاده می کردند.

بنابراین کم و بیش می توان گفت که ساعت مچی به هدف اصلی خود بازگشته است … یک قطعه جواهر لوازم جانبی که زمان را نیز نشان می دهد.

بنابراین امروز وقتی جامعه به ساعتی که ما می پوشیم نگاه می کند، دیگر به آن «ابزار» روی مچ دست ما که زمان را نشان می دهد نگاه نمی کند، بلکه به اکسسوری جواهرات لباس ما نگاه می کند.

در نتیجه، روزهایی که اگر ساعت نمی‌بستیم، می‌توانستیم قضاوت کنیم که از زمان خود آگاه نیستیم، گذشته است، اما از لحظه‌ای که ساعت می‌پوشیم، قضاوت در مورد سبک، شخصیت، سلیقه و موقعیت ما آغاز می‌شود.