سرامیک خشک کیلی که با افزایش دما طرح آن تغییر می کند

سرامیک خشک کیل برای هزاران سال به عنوان یک مصالح ساختمانی و جزء مجسمه سازی استفاده شده است. غالباً به عنوان Terra-Cotta-لایتین برای “زمین پخته شده”-نمای ساختمان های کرک شده از خاک رس شلیک شده بسیار محبوب در سراسر جهان است.

در حالی که احتمالاً به عنوان مواد روکش شده از شاهکارهای معماری در اوایل قرن بیستم مانند ساختمان Flatiron در شهر نیویورک و ساختمان Wrigley شیکاگو شناخته می شود ، نمای سرامیک خشک کیل به دلیل ویژگی های همه کاره و بادوام آنها ، در ساخت و سازهای جدید و نوسازی های تاریخی باز می گردد.

وی گفت: “یک نمای بسیار بیشتر از پوسته محافظ یک ساختمان است. طراحی آن نه تنها خود ساختمان را مشخص می کند بلکه بر محیط شهری نیز تأثیر می گذارد.

سرامیک

این شرکت مستقر در آلمان در سال 1755 تولید سرامیک خشک کیل را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون دستور العمل های خود را در مورد خاک رس مخلوط ، فلدسپار ، Fireclay ، کائولین و آب کامل کرده است. با تجدید نظر در محبوبیت Terra-Cotta Agrob Buchtal بیش از 40 سال در شوارتزنفلد ، بایرن تولید سرامیک تولید می کند.

برچسب “ساخته شده در آلمان” به طور مداوم با سطح بالایی از کیفیت و کاردستی همراه است و سیستم های نمای سرامیک خشک کیل تا آن مارک زندگی می کند و به شش قاره و ده ها کشور در سراسر جهان صادر می کند. این شرکت به تازگی همکاری با Acme Brick ، تولید کننده برتر مصالح ساختمانی مستقر در فورت ورث ، تگزاس را برای توزیع روکش سرامیکی به مشتریان در جنوب ایالات متحده آغاز کرد.

برلینگ می گوید: “ما یک نمونه کارها گسترده از محصولات و خدمات برای ساختمان و طراحی مدرن و آینده گرا داریم.” مشتریانی که در جستجوی یک جایگزین از نظر زیبایی شناسی و سازگار با محیط زیست برای مواد سنتی نمای سنتی هستند ، با سرامیک خشک کیل راه حل آسان دارند.