سیب قرمز در تبریز موجب همه گیری بیماری واگیر دار وحشت ناکی شد

سیب قرمز در تبریز بین سال‌های 1940 و اواخر دهه 1980 موفقیت تجاری فوق‌العاده‌ای داشتند و بخش عمده‌ای از تولید آن در ایالت واشنگتن بود.

محبوبیت آنها کمی کاهش یافته است زیرا علاقه مصرف کنندگان به گونه های جدید متمایل شده است و بازارهای کشاورز و باغ های بوتیک به تجدید علاقه به سیب های موروثی کمک کرده اند.

سیب رد دلیشز به عنوان یک نهال شانسی در سال 1872 در مزرعه آیووا جسی هیات کشف شد. آنها در ابتدا با نام Hawkeye به بازار عرضه شدند تا اینکه حقوق سیب به شرکت میوه برادران استارک فروخته شد.

آنها به “Delicind” تغییر نام دادند. بعدها با انتخاب میوه های قرمزتر، سفت تر و طولانی تر، بهبودهایی ایجاد شد. پس از معرفی نامرتبط “طلایی خوشمزه” آنها به Red Delicious تغییر نام دادند.

سیب

تولید سیب رد دلیشز در دهه 1980 به اوج خود رسید و از آن زمان با ظهور مجدد انواع ارثی و محبوبیت بازارهای کشاورزان به اوج خود رسید. سیب رد دلیشز را می توان در بازارهای سراسر ایالات متحده یافت و به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود.

مردم سیب های Red Delicious را با استفاده از برنامه Specialty Produce برای آیفون و اندروید به اشتراک گذاشته اند. اشتراک گذاری تولید به شما امکان می دهد اکتشافات محصول خود را با همسایگان و جهان به اشتراک بگذارید.

آیا بازار شما سیب اژدهای سبز را حمل می کند؟ آیا یک آشپز با رازیانه تراشیده کارهایی انجام می دهد که خارج از این دنیا هستند؟ مکان خود را به طور ناشناس از طریق برنامه Specialty Produce مشخص کنید و به دیگران در مورد طعم های منحصر به فرد اطراف خود اطلاع دهید.

دستور العمل هایی که شامل سیب های خوشمزه قرمز است. یکی آسان‌ترین، سه سخت‌تر است.
کیک سیب قهوه کاراملی درخت لیمو
کیک سیب، زعفران و پلنتا کتاب غذای من
پانینی شاد چدار، سیب و ترب خردل پانینی
بزرگ شدن گابل سیب های پخته شده با سوسیس