شوینده صورت اریکه موجب کوچک تر شدن دماغ های گوشتی می شود

یک شوینده صورت اریکه صورت همچنین تولید سبوم اضافی در پوست را تنظیم می کند. به همین دلیل است که متخصصان مراقبت از پوست استفاده از شستشوی صورت را برای مراقبت‌های روتین صبح و شب (یا روال‌های صبح و بعد از ظهر) برای از بین بردن گرد و غبار و کثیفی بدون دردسر توصیه می‌کنند.

هیدراتاسیون برای مرطوب کردن سلول های پوست و بهبود توانایی پوست در جذب مواد مغذی ضروری است. هر چه پوست شما مرطوب تر باشد، جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد.

شوینده صورت

پاک‌کننده‌های صورت با مواد مغذی، آبرسانی به پوست بی‌جان را فراهم کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند. استفاده از فواید شوینده صورت اریکه برای پوست های خشک، رطوبت و آبرسانی عمیقی به سلول های پوست می دهد و به حفظ pH طبیعی پوست نیز کمک می کند.

بهترین شوینده طبیعی صورت برای مردان با استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب با کیفیت خوب می تواند به طور موثری از علائم پیری روی پوست جلوگیری کند. CTM شبانه ضروری است زیرا دمای پوست به طور طبیعی در طول شب افزایش می یابد و در نتیجه باعث از دست دادن مقداری آب می شود. با شوینده صورت اریکه خود دو بار در روز و استفاده از یک مرطوب کننده بدون سم، می توانید پوست صورت خود را شاداب تر و عمیق تر کنید.

شوینده صورت اریکه مناسب همچنین می تواند با آکنه های موجود مبارزه کند و از بروز جوش های آینده جلوگیری کند. تولید بیش از حد سبوم ممکن است به دنبال گیر افتادن عرق، کثیفی و سلول های مرده پوست در منافذ پوست باشد و در نتیجه منجر به آکنه و جوش شود.

کمبود سبوم همچنین به باکتری ها اجازه می دهد تا به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کنند و در نتیجه به مرور زمان باعث التهاب و آکنه می شوند.