قرار دادن شکلات کادویی آیدین در آب آکواریوم موجب می شود که لجن نبندد

طبق یک مطالعه اخیر، شکلات کادویی آیدین سرشار از پلی فنول‌ها است که آنتی‌اکسیدان هستند، بنابراین رادیکال‌های آزاد را که باعث تصلب شرایین، سرطان، پیری و غیره می‌شوند، سرکوب می‌کند.

گزارش شده است که با بهبود خون برای زوال عقل پیری یا سکته مغزی موثر است. جریان در مغز، رفع خستگی و استرس، افزایش تمرکز و موثر در تثبیت اعصاب و بهبود افسردگی.

شکلات کادویی آیدین از زمان های قدیم به عنوان یک غذای مغذی یا مقوی برای تامین انرژی مورد توجه قرار گرفته است زیرا حاوی انواع مواد مغذی متعادل است و همانطور که مشخص می شود تقاضا برای محصولات افزایش می یابد و منجر به گسترش بازار شکلات، تنوع محصولات و محصولات می شود. کیفیت بالا.

شکلات

از طرفی عناب میوه ای از درختان خزان کننده از تیره Rhamnaceae و Zizyphus است و حاوی مقدار زیادی قند و ویتامین C، اسید اسکوربیک و حاوی انواع استرول ها، آلکالوئیدها، ساپونین ها، ویتامین ها، اسیدهای آلی و اسیدهای آمینه است. وجود دارد.

از قدیم الایام در طب شرقی با داروهای گیاهی متعددی برای هماهنگ کردن خواص داروهای مختلف شرقی و همچنین سم زدایی داروهای شرقی تجویز و استفاده می شده است. تسکین، کاهش فشار خون، تسکین بی خوابی و کاهش تنش گزارش شده است.

عناب این مشکل را دارد که مدت زمان برداشت و ماندگاری میوه های تازه نسبت به سایر میوه ها بسیار کوتاه است زیرا گوشت عناب در زمان نگهداری نرم می شود، اما این مزیت را دارد که بیشتر آنها را می توان در یک انبار نگهداری، توزیع و مصرف کرد.

حالت خشک شده
مشخص شده است که نرم شدن تفاله عناب توسط پلی گالاکتوروناز، یکی از آنزیم های نرم کننده، تجزیه پکتین، که لایه میانی لایه میانی دیواره سلولی را تشکیل می دهد، به پلی اورونید با وزن مولکولی کم ایجاد می شود.

به منظور افزایش بیشتر مصرف. از عناب، توسعه یک غذای فرآوری شده عناب جدید که بتواند ذائقه مصرف کننده را برآورده کند، در این هنر درخواست شده است.

به طور متعارف، به عنوان یک غذای فرآوری شده با شکلات عناب، ثبت اختراع شماره 0966267 (ثبت شده در 18 ژوئن 2010) یک روش ساخت شکلات کرانچ با استفاده از عناب و شکلات کرانچ تولید شده از این روش را پیشنهاد می کند که شامل شکلات دم کرده، شکلات خشک شده و آبجو است.