مردی که برای تهیه ظروف منبت کاری اصفهان به بازار رفته بود دیگر به خانه باز نگشت

باید گفت ظروف منبت کاری اصفهان می تواند در اندازه های مختلف باشد و تفاوت قطر گزینه های منحصر به فردی را برای چیدمان ظروف شما ارائه می دهد. هنگامی که مهمانان زیادی را به طور همزمان تهیه می کنید.

نمی توانید با سرو سالاد از یکی از ظروف منبت کاری اصفهان بزرگتر ما اشتباه کنید. به عنوان مثال، کاسه راش 15 اینچی برای یک مجالس صمیمی عالی است. میزبانی از حدود یک دوجین نفر به معنای نیاز به ظروف منبت کاری اصفهان بزرگتر است، مانند کاسه بلوط قرمز 17 اینچی. آیا نیاز به تغذیه بیشتر دارید؟ به کاسه گیلاس 20 اینچی نگاه نکنید.

که می تواند سالاد را برای بیش از 20 نفر سرو کند. و اگر فضای روی میز در حال اتمام است، یک پایه کاسه ای چوبی برای نگه داشتن کاسه سالاد خود اضافه کنید.

سالاد ممکن است محبوب ترین غذا برای سرو از یک ظروف منبت کاری اصفهان باشد، اما این کاسه های چوبی توانایی بسیار بیشتری دارند. در روزهای سردتر زمستان، با مقداری فلفل یا خورش که از یک کاسه چوبی سرو می شود، خود را گرم کنید.

منبت

یک صبحانه سالم با غلات و گرانولا در ظروف منبت کاری اصفهان خود میل کنید و روی آن را با میوه های تازه میل کنید. چیزها را با مقداری سالسا چاشنی کنید.

در طول تعطیلات، می توانید وسایل آشپزخانه چوبی بیشتری را در تاشو بگنجانید. بوقلمون روز شکرگزاری را با استفاده از یک تخته برش چوبی برش دهید، یا مقداری پیش غذا روی میز روی میز سرو چوبی قرار دهید.

ظروف منبت کاری اصفهان انعطاف پذیر هستند و مواد غذایی بسیار کمی وجود دارند که می توانند چوب را خراب یا لکه دار کنند. نترسید که باید کاسه های چوبی خود را فقط برای موارد خاص ذخیره کنید.

زیرا این ظروف منبت کاری اصفهان برای استفاده روزمره در نظر گرفته شده اند. تا زمانی که اقدامات مناسب را برای تمیز کردن و نگهداری کاسه خود انجام دهید، می تواند برای نسل ها دوام بیاورد.

ظروف منبت کاری اصفهان برای پذیرایی از بسیاری از مهمانان با یک منوی عالی عالی هستند، یا می توان از آن ها با میان وعده های ساده برای یک وعده پاپ کورن استفاده کرد.