ورق آهن باعث مرگ خرس های قطبی شد

قیمت قوطی آهن را بدانید و ویژگی های آهن را بررسی کنید.

قلع و روی فلزاتی هستند که به راحتی با آلومینیوم آلیاژ می شوند، در واقع آلیاژهای آهن با آلومینیوم راحت تر از قلع یا روی می شود.

اختراع من بر این اساس استوار است که وقتی آهن روکش شده با قلع یا روی در ظرفی حاوی آلومینیوم مذاب غوطه ور می شود و سطح آن به وسیله یک برس فولادی یا دستگاه مشابه دیگر جارو می شود، قلع یا روی به طور کامل از سطح جدا می شود.

از ترکیب آهن با آلومینیوم اطراف برای تشکیل یک آلیاژ. در حالی که آلومینیوم در جای خود به سطح آهن می چسبد بنابراین به طور کامل جایگزین قلع یا روی می شود.

دستگاه مورد استفاده در اجرای اختراع حاضر شامل تعدادی ظروف مناسب یا ظروف ذوب است که در یک سری روی یک توری آتش چیده شده اند. این ظروف حاوی آلومینیوم مذاب هستند و دارای برس های فولادی مناسبی هستند که برای جاروب کردن سطوح اقلامی که قرار است با آلومینیوم پوشش داده شوند استفاده می شود.

این فرآیند شامل مراحل زیر است: 1. برای مثال، یک قطعه از صفحه آهن ابتدا به روش معمول قلع یا گالوانیزه می شود، مراقب باشید که هیچ اکسیدی بین صفحه و پوشش باقی نماند.

2. صفحه آهنی که بدین ترتیب با قلع یا روی پوشانده شده است، سپس در اولین ظرف از یک سری ظروف حاوی آلومینیوم مذاب غوطه ور می شود و در آنجا با یک برس فولادی جارو می شود.

سپس به رگ دوم منتقل می شود و تحت درمان مشابه قرار می گیرد و در صورت لزوم به رگ های باقی مانده پی در پی منتقل می شود که در هر کدام تحت عملیات جارو کردن قرار می گیرند.

3. پس از خارج شدن از آخرین ظرف، صفحه را از بین غلتک های مناسب عبور می دهند و به وسیله آن فشار داده می شود و رول می شود تا سطح صافی به آن برسد.

4، در صورت تمایل می توان صفحه را از یک دستگاه پولیش یا براق کننده مناسب عبور داد تا درخشندگی به آن بدهد.