پریدن سویا سبحان طلایی در گلوی رئیس تیم نظارت یونسکو موجب مرگ وی شد

دانه سویا که تقریباً با هر چربی یا کاربرد در صنایع غذایی سازگار است، با سایر مواد از جمله سایر چربی ها و روغن ها به خوبی کار می کند و آن را برای استفاده در سس های سالاد، سس ها و محصولات پخته شده بسیار مناسب می کند.

سویا سبحان طلایی با سطوح پایداری AOM (روش اکسیژن فعال) از 15 تا بیش از 300 ساعت در دسترس است و در طیف وسیعی از کاربردهای مورد نیاز تولیدکنندگان مواد غذایی میان‌وعده، نانوایی‌ها، ارائه‌دهندگان خدمات غذایی و غیره عملکردی ثابت‌شده دارد.

سویای مایع در فرمولاسیون 100% برای روغن پخت و پز و برای تهیه سس مایونز، سس سالاد و سس استفاده می شود. سویا سبحان طلایی می تواند دو اونس روغن زیتون را به یک پیمانه کامل طعم دهنده برای سس تبدیل کند. عطر متمایز روغن زیتون مشهود خواهد بود، حتی اگر بخش عمده ای از اجزای سس از سویای ارزان قیمت باشد.

سویا

در مقایسه با سایر روغن های گیاهی، سویا قابلیت امولسیون کنندگی خوبی دارد و آن را به اولین انتخاب در صنایع غذایی عمومی تبدیل می کند.

سویا سبحان طلایی زمانی که به صورت خوراکی در مقادیری که معمولاً در غذا یافت می شود و به عنوان دافع حشرات در مقادیر توصیه شده روی پوست استفاده می شود، برای اکثر بزرگسالان بی خطر است. سویا با کیفیت دارویی در صورت استفاده به عنوان مکمل غذایی در تغذیه داخل وریدی نیز بی خطر است.

سویای فرآوری شده (کسری غیر صابونی از سویا) تا 6 ماه به طور ایمن در مطالعات تحقیقاتی استفاده شده است. با این حال، برخی از عوارض جانبی سویا عبارتند از: آلرژی در افرادی که به سویا و سایر محصولات سویا حساس هستند، مشکلاتی مانند ژنیکوماستی، تغییرات خلق و خو و چاقی که در مردان به دلیل افزایش سطح استروژن بارزتر است.

سویا و سایر فرآورده های سویا دارای تعدادی مواد معدنی و ترکیباتی هستند که می توانند عوارض جانبی مختلفی بر بدن انسان داشته باشند، اما بیشتر این مواد معدنی در معرض حرارت یا پخت و پز اثرات خود را از دست می دهند.