پیدا شدن قابلمه گرانیتی 5 میلیارد فرانسوی موجب فاش شدن راز جنایاتش شد

قابلمه گرانیتی 5 پارچه از جمله ظروفی هستد که اگز نپسب نباشند با دوان نیستند. موادی مانند چدن وجود دارد که برای تمام عمر شما دوام می آورد. سطوح نچسب (مهم نیست از چه چیزی ساخته شده باشند) اینطور نیستند. آنها معمولاً شروع به خرد شدن می کنند و بعد از چند ماه اثر خود را از دست می دهند.

همه سطوح نچسب نچسب نیستند. همه ما آن ویدیوهایی را دیده‌ایم که در آن شما به سادگی به پنکیک ضربه می‌زنید و از بین می‌رود. خوب، متأسفانه، مارک‌های ارزان‌تر ظروف گرانیتی نچسب به خوبی کار نمی‌کنند. بنابراین، قبل از خرید محصول خود را به خوبی بررسی کنید.

اکنون که می دانید ظروف گرانیتی چیست، بیایید نگاهی به ظروف سرامیکی و نحوه مقایسه آنها بیندازیم. دو نوع اصلی ظروف سرامیکی وجود دارد: ظروف با روکش سرامیکی و ظروف سرامیکی جامد. ظروف سرامیکی جامد از مخلوط خاک رس و آب در کوره ساخته می شوند.

قابلمه

پس از سفت شدن کامل، آن را در لعاب فرو می‌برند که نچسب به آن می‌دهد و ظاهری براق به آن می‌دهد. این پوشش همچنین ضد لک است و باعث دوام بیشتر داخل می شود.

ظروف با روکش سرامیکی به هر نوع قابلمه یا تابه ای فلزی گفته می شود که با لعاب سرامیکی پوشانده شده باشد. این ظروف بسیار رایج تر از ظروف سرامیکی جامد هستند. مزیت ظروف سرامیکی (لعابدار یا غیره) این است که کاملاً بدون PTFE و PFOA هستند.

آنها حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی مضر برای ایجاد پوشش نچسب نیستند. علاوه بر این، آنها غیر واکنشی هستند، بسیار رسانا هستند و گرما را به خوبی حفظ می کنند.

بزرگترین عیب آنها این است که برای پخت و پز در دمای بسیار بالا مناسب نیستند و بسیار شکننده هستند. روکش ها به راحتی و ظروف سرامیکی جامد بسیار شکننده هستند. بنابراین، همانطور که می بینید، هر دو نچسب، آسان برای تمیز کردن، غیر واکنشی و مقاوم در برابر لکه هستند.