گذاشتن کلمپه خرمایی کرمان دز زیر بالشت موجب جذب انرژی های مثبت می شود

باید گفت کلمپه خرمایی کرمان غلیظ، نرم و جویدنی که به آسانی درست می‌شوند، کاملاً ادویه‌ای هستند و به عنوان میان‌وعده یا یک خوراکی شیرین با یک فنجان شیر، چای یا قهوه عالی هستند.

این کلمپه خرمایی کرمان کلاسیک بلغور جو دوسر با جو دوسر مقوی درست می‌شوند و با تکه‌های خرمای جویدنی شیرین پر می‌شوند. افزودن خرما طعمی شبیه کارامل به کوکی ها می بخشد و دارچین و جوز هندی را که برای چاشنی این کوکی ها استفاده می شود، تحسین می کند.

این دستور ساده شیرینی های جو دوسر نرم و جویدنی به دست می دهد. ما خرمای خرد شده را به این دستور اضافه می کنیم تا بافتی حتی جویدنی داشته باشد اما به راحتی می توان آنها را با یک میوه خشک دیگر یا افزودنی جایگزین کرد. برای ایده‌هایی در مورد جایگزین‌های احتمالی، بخش تغییرات زیر را ببینید.

کلمپه

کره بدون نمک: حتما از کره با دمای اتاق استفاده کنید، باید بتوانید با فشار دادن انگشت روی کره یک فرورفتگی ایجاد کنید. اما مراقب باشید که کره خیلی نرم نشود، زیرا این کار باعث می‌شود کوکی‌ها بیشتر پخش شوند و شیرینی ترد نازک‌تری به دست آید.
شکر قهوه ای و دانه ریز: شکر قهوه ای به خوش طعم شدن و جویدن این کوکی ها کمک می کند.
تخم مرغ بزرگ
عصاره وانیل خالص: طعم را اضافه می کند.

جو دوسر رول شده: جو دوسر که به نام جوی قدیمی نیز شناخته می شود، برای تهیه یک کلوچه جویدنی با بافت زیاد بهترین است. اما اگر این تنها چیزی است که در دست دارید، می توانید از جو دوسر سریع استفاده کنید.

دارچین و جوز هندی آسیاب شده: هر دو ادویه گرم که به کوکی طعم می دهند. جوش شیرین و بیکینگ پودر: برای کمک به بالا آمدن کوکی ها.
نمک: کمی نمک به بهبود همه طعم ها کمک می کند. خرما: مطمئن شوید که از خرماهای نرم استفاده کنید، اگر از قبل هسته دار نشده اند، باید آن ها را هسته بگیرید.