گیر کردن سر کودک در ست اسباب بازی آشپزخانه موجب ممنوع شدن ورود این محصول به کشور شد

باید گفت ست اسباب بازی آشپزخانه کودک شما باید تا حد امکان واقعی و کاربردی باشد. یک ست اسباب بازی آشپزخانه نیز باید شبیه آشپزخانه واقعی شما باشد و فقط جنبه های زندگی آن را داشته باشد. کودک شما به اندازه کافی برای مایکروویو یا یک محدوده بزرگ نیست، بنابراین مدل های این وسایل را در آشپزخانه مونته سوری قرار ندهید.

وقتی کودک شما از وسایل آشپزی غیر کاربردی استفاده می کند، نحوه استفاده صحیح و ایمن از آنها را یاد نمی گیرد. بهتر است آنها را به طور کامل حذف کنید تا اینکه آنها را با جایگزین های غیر کاربردی جایگزین کنید.

اگر می توانید ست اسباب بازی آشپزخانه را طوری تنظیم کنید که دارای آب جاری باشد، این کار را انجام دهید. اگر آشپزخانه مونته سوری شما قابلیت لوله کشی ندارد، یک آب سردکن مانند این تهیه کنید و آن را پشت سینک قرار دهید.

اسباب بازی

دسترسی به آب جاری (محدود) به آنها این امکان را می دهد که احساس کنند آشپزخانه آنها به خوبی آشپزخانه شماست. علاوه بر این، آب جاری فعالیت هایی را که کودک شما می تواند در آشپزخانه انجام دهد افزایش می دهد. در صورت امکان، ست اسباب بازی آشپزخانه مونته سوری شما فقط باید شامل ظروف و سایر موارد ساخته شده از مواد طبیعی باشد.

در حالی که فضاهای ست اسباب بازی آشپزخانه زیادی برای خرید کودکان در دسترس است، طراحی و ساخت آشپزخانه مونته سوری به تنهایی به شما این امکان را می دهد که تمام جزئیات تجربه یادگیری فرزندتان را سفارشی کنید.

تنها چیزی که برای ساخت آشپزخانه مونته سوری نیاز دارید یک کابینت کوتاه است (شاید لازم باشد آن را کوتاه کنید تا فرزندتان بتواند به آن برسد) یا یک میز کوتاه. یک سوراخ در بالای میز ایجاد کنید و یک کاسه برای سینک در آن قرار دهید.