تولید عسل سلامت خوانسار با استفاده از آب دریا توسط دانشمندان

عسل سلامت خوانسار با اثرات مفیدی بر سلامت قلب از جمله کاهش فشار خون و سطح چربی خون مرتبط است. با این حال، تحقیقات انسانی بیشتری در مورد این موضوع مورد نیاز است. درمان موضعی عسل از مصر باستان برای التیام زخم ها و سوختگی ها استفاده می شده است.

این عمل هنوز هم امروزه رایج است. بررسی 26 مطالعه در مورد عسل سلامت خوانسار و مراقبت از زخم نشان داد که آن را در التیام سوختگی با ضخامت جزئی و زخم هایی که پس از جراحی عفونی شده اند، مؤثرتر نشان می دهد.

عسل همچنین یک درمان موثر برای زخم پای مرتبط با دیابت است که عوارض جدی است که می تواند منجر به قطع عضو شود. یک مطالعه شامل افراد مبتلا به زخم پای مرتبط با دیابت، میزان موفقیت 43.3 درصد را با عسل به عنوان درمان زخم گزارش کرد. در مطالعه دیگری، عسل موضعی 97 درصد از زخم‌های مرتبط با دیابت شرکت‌کنندگان را بهبود بخشید.

عسل

محققان بر این باورند که قدرت شفابخش عسل سلامت خوانسار ناشی از اثرات ضد باکتریایی و ضد التهابی آن است. علاوه بر این، ممکن است به درمان سایر اسکین ها کمک کند در شرایطی از جمله پسوریازیس و ضایعات تبخال.

عسل سلامت خوانسار به ویژه در درمان سوختگی موثر است. با این حال، اگر سوختگی شدید دارید، باید فوراً به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

هنگامی که عسل روی پوست استفاده می شود، می تواند بخشی از یک برنامه درمانی موثر برای سوختگی ها، زخم ها و بسیاری دیگر از بیماری های پوستی باشد. به ویژه برای زخم های پای مرتبط با دیابت موثر است.

سرفه یک مشکل رایج برای کودکان مبتلا به عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی است. این عفونت ها می توانند بر خواب و کیفیت زندگی هم برای کودکان و هم برای والدین تأثیر بگذارند.

با این حال، داروهای رایج سرفه همیشه موثر نیستند و می توانند عوارض جانبی داشته باشند. جالب توجه است، عسل ممکن است جایگزین خوبی باشد، با شواهدی که نشان می دهد یک گزینه درمانی موثر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.